Monday, November 16, 2009

Kenangan PSSCM M4P


Allahu Akbar! Ni dia geng Silat Mencekik. Kami pi buat demo di Dataran Merdeka, lebih 1,000 orang dari seluruh tanah air. Demo silat la, bukan demo anti-ISA ke apa ke. : )

Haaa... hangpa dok tertanya-tanya macam mana la rupa Shida n Norma kan? Ada kat dalam gambar ni. Elok la tak clear, clear satgi depa marah pulak, coz tak minta kebenaran dulu nih : ) hehe.

Srikandi dulu- Dari kiri... dah lupa nama, siapa ye?. Yang kedua tu Pendekar Harimau Sakti Norsida dan di sebelahnya tak lain ialah Mahaguru/ Mak Guru Norma Gayong Berantai. : )

Srikanda pulak- dari kiri cepat jalan- Hero (aku le tu, hero cekeding, sekali angin tiup aku terpelanting), Panglima Sobri, Laksamana.... (lupa dah), Mahaguru Hasmawi (kenduri kahwin dia saya pi dulu), Hulubalang.... (lupa jugak), Panglima Besar Panji Alam Semesta- Mat Dan (mana la hang menghilang Mat Dan oi), Sifu Meor dan Dato' Setia Perkasa Fazli.


*Nak baca lagi kenangan bergambar saya bersama geng-geng M4P? Mai sini http://kenanganm4p.blogspot.com/ kenangan . Semua cerita lama, jadi saya letak di blog lain. Insyaallah akan diupdate sampai le habis semua gambar lama. : )

4 comments:

Terima kasih kerana memberi pandangan/pendapat.Sekian